درب فلزی حیاط

درب فلزی حیاط

  • 32

درب حیاط، نقطه کانونی ساختمان می باشد. درب ورودی یکی از عوامل موثر در زیبایی ساختمان محسوب می شود، همچنین علاوه بر زیبایی، در تامین امنیت ساختمان و افزایش ارزش ساختمان به شدت موثر می باشد. دربهای فلزی دیگری چون درب فلزی پارکینگ، درب فلزی ویلا و … در امنیت و ارزش ساختمان دخیل است. یکی از بهترین و موثر ترین راه کار های برای مدرن سازی ظاهر ساختمان ها و یا نمای بیرونی ساختمان استفاده از دربهای فلزی حیاط می باشد. درب فلزی حیاط بسیار متنوع می باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی انواع دربهای حیاط، ابعاد استاندارد آن، وزن آن، جنس درب حیـاط و رنگ آن ها و … بپردازیم.

<yoastmark class=

انواع مختلف درب فلزی حیاط

درب چوبی: درب های فایبر گلاس که ظاهر چوبی دارند و درب های چوبی، شیک ترین درب های حیاط محسوب می شوند. از درب های چوبی اغلب برای درب ورودی ساختمان های جنوبی استفاده می کنند. زیبایی این مدل درب ها باعث شده افراد زیادی تمایل به خرید این جنس درب را داشته باشند. دربهای چوبی نسبت به سایر درب ها از امنیت کمتری برخوردار هستند.

درب  استیل: از جدیدترین دربهای حیاط موجود در بازار هستند و به عنوان درب‌حیاط فلزی، پارکینگ، باغ و درب ویلا مورد استفاده قرار می گیرند. دربهای با جنس استیل بعد از مدتی قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی مختلف کیفیت خود را از دست می دهند و دوام این جنس از درب نسبت به درب های فلزی و آهنی کمتر است.

درب  فولادی: این درب ها از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار هستند. به دلیل داشتن استحکام بالا در درب های فولادی امنیت ساختمان هم افزایش پیدا می کند. عمر مفید این درب بین 5 تا 7 سال است و در حقیقت طول عمر کوتاهی دارد و در برابر تغییرات آب و هوایی خیلی زود کیفیت خود را از دست می دهد.

درب حیاط ساده اهنی

در این قسمت به بررسی انواع درب های ورودی ، درب های ویلایی و درب های حیـاط و … که با خلاقیت و مدل ها زیبا تولید شده اند می پردازیم. قبل از هر چیز باید بدانید که انتخاب درب باید با سبک طراحی ساختمان هماهنگ باشد. اگر درب انتخابی شما یکی از بهترین درب ها و با کیفیت ترین درب ها باشد، در صورتی که با سبک طراحی ساختمان هماهنگ نباشد، در زیبایی و ارزش ساختمان تاثیر منفی خواهد داشت.

تولیدکننده درب های فلزی و آهنی

شرکت توفیقی متال، با تجربه‌ای بلند در تولید مختلف انواع درب‌ها، به ویژه درب‌های فلزی مانند درب حیاط، گزینه‌ی مناسبی برای خرید است. شما می‌توانید با ارسال عکس و تصویر از محل نصب درب حیاط خود، به کارشناسان و مشاوران شرکت توفیقی متال مراجعه کنید تا راهنمایی‌های لازم را درباره آماده‌سازی محل نصب درب و همچنین انتخاب دربی زیبا، ایمن و متناسب با ساختمان دریافت کنید. با توجه به هزینه‌های گسترده‌ای که این روزها مرتبط با این نوع پروژه‌ها هستند، مهم است که در انتخاب خود دقت کنید تا بهترین کارایی و زیبایی را با اطمینان از امنیت درب خریداری کنید. این به شما کمک می‌کند تا در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید و همچنین نگرانی درباره امنیت درب ورودی ساختمان و درب حیاط خود را کاهش دهید.

 

 

<yoastmark class=

 

نکات بسیار مهم در انتخاب درب ورودی ساختمان

 

  1. درب های ورودی ساختمان، درب هایی می باشند که عموما برای ورود و خروج اتومبیل ها استفاده می شود، در نتیجه باید آن در یک مسیر مستقیم قرار داده شود تا عبور اتومبیل ها راحت باشد.
  2. اگر حیاط ساختمان دارای درختان زیاد و بلند بود، باید از درب هایی با ارتفاع بلند استفاده شود. لازم به ذکر می باشد که درب انتخابی باید بسیار مستحکم باشد تا در برابر وزش باد مقاوم باشد. درب فلزی حیةاط یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

درب حیاط ساده و زیبا

درب حیاط، به عنوان ورودی اصلی به خانه و فضای بیرونی، نقش مهمی در ایجاد تأثیر زیبایی و جذابیت برای خانه شما دارد. یک درب حیاط ساده و زیبا، نه تنها امکان ورود و خروج را فراهم می‌کند، بلکه به فضای باز خانه شما هویت و شخصیتی منحصر به فرد می‌بخشد.

در طراحی یک درب حیاط ساده و زیبا، عواملی مانند مواد ساخت، رنگ، الگو، اندازه و جزئیات دیگر بسیار مهم هستند. در زیر به برخی ایده‌های طراحی اشاره خواهیم کرد:

مواد ساخت: استفاده از موادی مانند چوب، فلز و شیشه می‌تواند در طراحی یک درب حیاط زیبا و ساده مؤثر باشد. چوب طبیعی یک انتخاب محبوب است که به خانه شما طابع گرمی و دلنشینی می‌بخشد. همچنین، فلز و شیشه نیز در طراحی مدرن و ساده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

رنگ: انتخاب رنگ مناسب برای درب حیاط نقش مهمی در جلب توجه و ایجاد هماهنگی با بقیه بخش‌های خانه دارد. رنگ‌های ساده و طبیعی مانند سفید، خاکستری و قهوه‌ای می‌توانند در طراحی درب حیاط زیبا و هماهنگ مؤثر باشند.

الگو و طرح: استفاده از الگوها و طرح‌های ساده می‌تواند در ظاهر درب حیاط شما تأثیرگذار باشد. خطوط عمودی، افقی یا هندسی به عنوان الگوها و طرح‌های مورد استفاده قرار می‌گیرند و جلوه‌ای زیبا و آرامش بخش را ایجاد می‌کنند.

جزئیات: جزئیات کوچک مانند دستگیره، قفل و تزئینات سطح درب می‌توانند به طراحی درب حیاط زیبا و متفاوتی بپردازند. استفاده از جزئیات سبک و مناسب به درب شما جذابیت بیشتری می‌بخشد.

 

"</p

 

ابعاد و وزن استاندارد درب‌حیاط

در طراحی و ساخت انواع ساختمان ها به ویژه ساختمان های مسکونی عموما دو نوع درب درب نفر رو و ماشین رو تعبیه شده است که هر کدام ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی دارند. درب های ماشین رو، درب هایی می باشند که برای ورود و یا خروج ماشین ها به داخل ساختمان استفاده می شود، اما درب های نفر رو برای ورود و خروج افراد به داخل ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. امکان سفارشی سازی هر کدام از درب ها وجود دارد.

درب های نفررو دارای ابعاد و ون های استاندارد می باشند. اندازه استاندارد ارتفاع درب های نفر رو بین 235 سانتی متر تا 245 سانتی متر می باشد، اما ابعاد استاندارد آن ها حدودا 115 تا 125 می باشد. لام به ذکر است که وزن آن تقریبا 200 کیلوگرم خواهد بود. وزن درب های ماشین رو حدود 600 کیلوگرم خواهد بود. ناگفته نماند که وزن درب های نامبرده به طرح و یا مدل آن ها بستگی دارد.





می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 10
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 133
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 13
            آي پي امروز آي پي امروز : 3
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 44
            بازدید هفته بازدید هفته : 239
            بازدید ماه بازدید ماه : 238
            بازدید سال بازدید سال : 3031
            بازدید کلی بازدید کلی : 23504

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.191.13.255
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف